18 Ιαν 2018

Carl Icahn: Ο καλύτερος τρόπος να βγάλεις χρήμα είναι να σου πουν ό...

Carl Icahn: Ο καλύτερος τρόπος να βγάλεις χρήμα είναι να σου πουν ό...



Αντίθετα στο ρεύμα από τον Carl Icahn

[ΕΠΙΔΡΟΜΕΑΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ/ΑΚΤΙΒΙΣΤΗΣ ΕΠΕΝΔΥΤΗΣ: ΙΔΡΥΤΗΣ ICAHN ENTERPRISES]

Μερικές φορές ο καλύτερος τρόπος για να βγάλεις χρήματα είναι όταν οι περισσότεροι σου λένε ότι κάνεις λάθος και είσαι για δέσιμο. Δεν είναι εύκολο να το κάνεις, αλλά είναι όπως το λέει το ποίημα του Rudyard Kipling: "Αν μπορείς να διατηρήσεις το μυαλό σου, όταν όλοι γύρω σου χάνουν το δικό τους".



Εάν έχεις το στομάχι για αυτό (μπορείς πάντα να το αποκτήσεις), δεν σε ενδιαφέρει τι λένε οι ειδικοί. Το να πηγαίνεις κόντρα στο ρεύμα χρειάζεται πολλή δουλειά και πρέπει να έχεις τη δύναμη να το κάνεις -δεν μπορείς να πηγαίνεις κόντρα απλώς και μόνο για να το κάνεις. Για παράδειγμα, όταν είχαμε το κραχ των ομολόγων junk το 1989, για λίγες μέρες ήμουν κυριολεκτικά σχεδόν ο μοναδικός που αγόραζε- αν και χρειάστηκαν λίγα χρόνια, βγάλαμε μια περιουσία από αυτά. Πίστευα ότι η αναλογία κινδύνου-απόδοσης ήταν εξαιρετικά υπέρ μου, καθώς ένιωθα ότι αγόραζα εταιρείες, όχι ομόλογα.

Βέβαια, δεν έχεις πάντα δίκιο και μερικές φορές χρειάζεται πολύς χρόνος για να το αποδείξεις. Πολλές φορές κινείσαι νωρίς. Οι άνθρωποι πίστεψαν ότι ήμουν τρελός όταν αγόρασα το Stratosphere Hotel στο Λας Βέγκας, γλυτώνοντάς το από χρεοκοπία. Ήταν στο βόρειο μέρος της πόλης, στην περιοχή που ονομαζόταν Strip, ένα μέρος που τότε θύμιζε τριτοκοσμική χώρα. Αγόρασα όλα τα σπίτια γύρω από το Stratosphere. Οι ίδιοι οι κάτοικοι του Λας Βέγκας και όσοι δούλευαν στο ξενοδοχείο έλεγαν ότι δεν ήμουν στα καλά μου. Αλλά ήταν ακριβώς το ότι αγόρασα όλες αυτές τις παράγκες και τα 24 στρέμματα δίπλα στο Stratosphere που έκανε το ξενοδοχείο τόσο ελκυστικό. Η Goldman Sachs κατέληξε να αγοράσει το Stratosphere από εμένα για σχεδόν $1 δισεκατομμύριο.

Δεν είναι εύκολο, αλλά κάτι μέσα σου κάνει κλικ. Αυτό είναι που μου αρέσει.

*Από την επετειακή λίστα του Forbes με τα 100 κορυφαία εν ζωή επιχειρηματικά μυαλά του πλανήτη